Friday, October 30, 2009

HELO MALAYSIA - 502 ASTRO BERNAMA TV

Setelah menempuh ranjau dan duri, pelbagai rintangan dalam usaha yang dilakukan. akhirnya Allah SWT telah meletakkan aku ditempat tertinggi untuk saat ini dengan menanugerahkan aku sebuah padang untuk aku ukirkan pelbagai bentuk dalam rumput yang segar.

Hari ini aku di amanahkan menerbitkan sebuah rancangan talk show yang menjadi favourite kepada YAB Perdana Menteri, timbalannya, Menteri Penerangan serta menteri-menteri dan juga usahawan serta para intelectual.

Rancangan dimaksudkan ialah HELO MALAYSIA. Keudara secara langsung setiap malam selama sejam mulai jam 10 malam.

Setelah sekian lama aku berkecimpung dalam bidang penerbitan teknikal dan kejuteraan akhirnya aku berpeluang menerbitkan rancangan sendiri yang telah mengejutkan rakan-rakn siaran yang lain. Itulah dunia. bila Allah mentakdirkan tiada siapa yang boleh menyangkal atau menepisnya. Allah maha kaya, dapat menjadikan apa saja walaupun diluar hukum hakam kotak pemikiran manusia. Hari ini masuk bulan kesebelas aku menerbitkan rancangan tersebut yang bermula 1 Januari lalu. Sehingga kini aku telah menerbitkan sebanyak 300 lebih rancangan dalam masa singkat berbanding penerbit lain yang menerbitkan rancangan sekali seminggu secara rakaman yang hanya mengeluarkan tak lebih 52 rancangan setahun.

Alhamdulillah sehingga kini Allah SWT masih menyegarkan fikiran ku dengan memberi akal sehinngga kesaat ini tidak pernah berlaku sebarang kegagalan dalam menerbitkan rancangan tersebut saban malam. Aku mohon semoga Allah terus menyegarkan fikiran ku dan memberi akal yang cergas dan memudahkan setiap urusan setiap hari.

Untuk makluman, Helo Malaysia keudara setiap hari jam 10 malam dan ulangan siarannya pada jam 3 pagi, 6.30 pagi, 8.30 pagi dan 11 pagi.

Anda boleh menghubungi saya di talian 012 6435 282 sekiranya ingin menyertai rancangan tersebut.

No comments: